Állásajánlat

Nagykonyhai gépek kereskedelmével foglalkozó cégünk munkatársat keres adminisztrációs, irodai munkakörbe, határozatlan idejű szerződéssel, napi 8 órás munkaidőben.

Kit keresünk? Legalább középfokú végzettséget tudhatsz magadénak. Ez feltétel. Beszéled, érted az angolt. Ez nem feltétel, de sosem jön rosszul. Határozott, kitartó csapatjátékos vagy, aki önálló munkavégzéstől sem riad vissza és jeleskedik helyzetfelismerésben, problémamegoldásban is. Munkád és te magad is az igényességet tükrözitek, megbízható, talpraesett személyiség vagy, aki a hatékonyságot szem előtt tartva, céltudatosan kész együttműködni a sikerért.

Kapcsolatba fogsz kerülni emberekkel, ezért fontos, hogy jól kommunikálj, kezeld jól a konfliktust, empatikus legyél és ezen kapcsolatokat ápold, építsed!

Érts a számítógéphez! Ne úgy, mint egy informatikus, de magabiztosan tudd használni az alapvető irodai programokat (Word, Excel stb.). Tudj elküldeni egy e-mail-t és nem kell külön kiemelnem a kiváló helyesírást.

Több részlegen is fogsz tevékenykedni, ezért szükséges, hogy olyan feladatoktól, mint a számlázás, raktárkészlet nyilvántartás, kapcsolattartás a beszállítókkal/ügyfelekkel/könyvelővel, hirdetések kezelése, beszerzés, ne ijedj meg! Ha a fent nevezett tulajdonságokkal rendelkezel, akkor ez a feladatkör nem jelent problémát.

Nem is bonyolult, igaz?

Természetesen jutalmazzuk a jó teljesítményt heti vagy havi fizetéssel (a te igényeidnek megfelelően), ami havonta 180.000 és 210.000 Ft között változik vagy marad állandó, ez a része tőled függ, mi támogatunk benne. Amit nyújtunk, az a biztos és átlagon felüli jövedelem, gyakran monoton, néha viszont nagyon is változatos, pörgős munka, fejlődési lehetőség, mindez kellemes irodai környezetben egy sikeres cégnél, melynek csapatát veled szeretnénk bővíteni.

Ez pedig nem is rossz, igaz?

Ha a fent körülírt személy te vagy, küldd el fényképes önéletrajzodat az info@agastro.hu címre!

Munkavégzés helye: 1103 Budapest, Gyömrői út 128.